Palvelut
VO Hammas OY vastaanotto tarjoaa asiantuntevaa palvelua joko hammaslääkärin lähetteellä tai ilman. Vuosikymmenien kokemus takaa onnistuneen lopputuloksen. Toimitilat sijaitsevat keskeisillä paikoilla Turun keskustassa sekä Liedossa, Ilmarisissa.

Perushammas­hoitoon kuuluvat hampaiden säännöllinen tarkastus, reikien paikkaus, suun alueen tulehdusten hoito ja hampaiden puhdistus.

esteettinen hammashoito Turku, etuhampaat, valkaisu, puhdistus Turku, hammaskivi poisto Turku

Esteettiseksi hammashoidoksi kutsutaan hoitoa, jossa hampaiden ulkonäköä muutetaan silmää paremmin miellyttäväksi. Kauniit ja terveet hampaat antavat varmuutta ja syyn hymyyn.

Implanttien laitto kirurgiasta aina valmiiseen kruunuun, Metallokeraamisia kruunuja, keraamisia kruunuja sekä väliaikaisia kruunuja. Keraamiset sillat sekä posliinipaikat ja laminaatit.
Metallirunkoiset osaproteesit, akryyliset osa- ja kokoproteesit, nailonproteesit.
Kuvantamistutkimukset, hammaslääkäripalvelut

Suuhygienisti hoitaa hampaiden kiinnityskudosten sairautta poistaen kovettunutta bakteeriplakkia-hammaskiveä ja ientaskuista.

Verenvuoto hampaiden harjauksen yhteydessä voi olla merkki ientulehduksesta. Myös pahanhajuisen hengityksen syynä on usein ikenen alle keräytyneen hammaskiven aiheuttama ientulehdus.

hammaslääkäri Turussa, implantti hinta

Tärkein ja arvokkain työ suun ja hampaiden hyväksi tehdään kotona. Paraskaan hammaslääkäri tai suuhygienisti ei pysty pitämään sinun hampaitasi kunnossa, jos hampaiden omahoito on puutteellista.

Purentakisko, hammaslääkäri Turussa

Purentakiskoa valmistaminen ja asentaminen. Purentakiskohoitoa, kontrollikäyntejä.

VO Hammas OY hammashoito on nopeaa ja kivutonta!

Moni välttelee hammashoitoa, koska hammaslääkärillä käynti koetaan vaivalloiseksi ja epämiellyttäväksi. Myös hammaslääkäripelko on varsin yleistä. Siksi olemme erikoistuneet nykyaikaisiin menetelmiin, jotka ovat mahdollisimman nopeita, vaivattomia ja kivuttomia.
Iso osa hoidoista voidaan toteuttaa vain yhdellä tai kahdella hoitokerralla.
Otamme aina huomioon myös mahdolliset pelkotilat, kerro siis rohkeasti peloistasi jo aikaa varatessa.
Älä siis suotta laiminlyö hampaidesi hoitoa, vaan varaa aikasi meiltä!
implanttien laitto, implanttikruunut, implanttisillat Turku, implanttikiinninkeiset proteesit

ERITYISTARJOUS